FACE TREABA BUNA DAR NU ARE CU CINE

 

Lucreaza foarte mult si am vazut si noi din conferintele  organizate EDU.ro, de presa,  ce prevede o paleta de schimbari pentru noi reforme in deschidere tot mai multe de rezultate corecte , si care sunt nevoie de foarte mult  timp de 26 de ani.  Reforme peste reforme au fost facute dar nu au fost pentru elevii si studentii, si pentru clientela selectiva ale partidelor parlamentare din Parlament. Sunt multe lipsuri  cu care se confrunta elevii si profesorii , dar insa a venit timpul sa mai plece din marile  probleme si vechi ale sistemului de invatamant.

S-au facut ca lucreaza si au distrus tot ce era ,,scoala romaneasca,,, pe timpuri, cand statul roman, avea mare grija de fiecare elev in parte si il gestiona tot timpul, sa nu aiba mari probleme financiare si de orientare spre societate. Acum , sunt costurile prea mari si nu se face de loc ce ar trebuie sa fie de facut.  Sa nu mai vina un nou ministrul al educatiei, sa stearga din reformele implementate de un tehnocrat cu fara culoare politica absolut de loc si care sunt de calitate.

Mircea Dumitru: Suntem încă departe de şcoala pe care ne-o dorim şi pe care o merită copiii noştri, potrivit mediafax.ro

Învăţământul trebuie să se schimbe structural, iar şcoala românească este încă departe de cea pe care o merită copiii, a declarat ministrul Educației, Mircea Dumitru, la deschiderea anului școlar.

Ministrul spune că nu este însă acesta întregul adevăr despre şcoala românescă pentru că există şi performanţe remarcabile pe care le au elevii la competiţiile internaţionale şi există olimpici şi câştigători ai unor concursuri de prestigiu.

Însă, cu toate acestea, „suntem încă departe de şcoala pe care ne-o dorim şi pe care o merită copiii noştri”, mai spune Mircea Dumitru.

Ministrul le cere tuturor celor implicaţi în procesul educaţional, de la elevi, părinţi, până la profesori şi directori de şcoli să facă eforturi pentru transformarea învăţământului.

„Învăţământul nostru trebuie să treacă prin multe schimbări structurale. Una dintre acestea mi se pare că iese în evidenţă prin importanţa generală a consecinţelor pe care le va avem asupra felului în care trebuie să facă educaţie şcolile. Ne dorim de la şcoală să-i facă pe copii să gândească mai bine, mai clar şi mai precis pentru a putea analiza situaţii şi a decide cel mai bine”, a mai declarat Mircea Dumitru la deschiderea anului şcolar 2016-2017.

Pe aceasta tema despre modernizarea sistemului de cercetare si inovare in scoala romanesca , acest a vorbit in calitate  de secretar de stat, Laurentiu VLAD. Acesta a discutat despre astfel de reforme mai dure si durabile, deoarece sistemul de educatie este in faliment, nu vorbeste de spre ce trebuie sa fie respectate dezvoltarea omului si investitii masive in resursele umane, asa cum se prevede mai multe proiecte de integrare romaneasca. Finantarea educatiei in Romania ar trebuie sa fie de 6 la suta, pentru a fi mai multe milioane de intelectuali si pentru combaterea rata abandonului scoala de peste 10 la suta, in mediul rural, iar multi dintre rata respectiva, nici macar cele patru clase primare nu le termina de loc, deci este o problema a intregii societatii  civile, care nu este de loc sensibila la marile probleme ale Romaniei.

 

Both comments and pings are currently closed.

One Response to “FACE TREABA BUNA DAR NU ARE CU CINE”

  1. My buddy indicated I’ll this way web site. He once were completely appropriate. This put up absolutely built my personal time. You should not imagine purely what sort of whole lot moment I had created used because of this info! Thank you so much!

Sunt milioane de probleme economice si sociale , pentru combaterea saraciei lucie, saraciei curata-marginalizare este rezultatul excluziunii sociale ce sunt promovate la periferia Societatii civile. Justitaia sa fie buna trebuie sa fie corecta. Politicii publice durabile si structurale ,pentru modernizarea cailor ferate, ar trebuie sa fie unele dintre obiectivele tuturor guvernelor politice. Nu sunt de loc reforme pentru ocupare :crearea de locuri de munca, flexibilizarea pietei muncii, facilitati si scutieri fiscale acolo unde este cazul pentru angajatori. Democratia are nevoie insa de mecanisme speciale prin care sa se poata „certifica” legitimitatea. Statul de drept nu poate sa fie fara respectarea drepturile omului si cele globale. Incalcarea drepturilor la locuire in institutii fundamentale, pentru grupuri marginalizate nu ofera justitiei sociala. Drepturile omului sunt inalienabile, adica nu pot fi instrainate .Nicio persoana fizica si juridica nu poate incalca drepturile omului deoarece sunt expresia obligatiile fundamentale prevazute in drepturile sale sunt legitime de nicio persoana nu are dreptul sa priveze pe cineva de drepturi. Din partea drepturilor omului pretinde ca nicio persoana sa nu fie mai presus de lege. Comunitatea drepturile omului prevede pacea, securitate sociala, promovarea si modernizarea sistemului de valori si democratie. Protectia si dezvoltarea economica si sociala formulate de libertatea presei de orice entitate sociala. Sistemul juridic din Romania are nevoie sa fie un regim al valorilor si legile sunt respectate in raport cu toti cetatenii. Sunt multe de facut si nu se face nimic!