CEL MAI SLAB PROGRAM DE GUVERNARE SI CARE NU OFERA NIMIC

 

Trebuie sa fie resetat tot mai mult programului de guvernare care dispune numai masuri populiste si care nu merg la drum cu cererea si cresterea economica directa. Nu avem un program de guvernare al guvernantilor pentru 12 sau 18 la suta pentru cretserea investitiilor directe sau crearea de noi locuri de munca astfel incat sa fie combatute rata somajului si masuri de ajutor si oferirea ocuparii fortei de munca si ajutor social . Referior la masurilor de austeritate din Programul de guvernare cu care se lucreaza acum Guvernul PSD si ALDE nu ia masuri serioase ce ar trebui sa fie pentru combtaerii somajului si masuri sociale adica ajutor de somaj si programe de orientarea profesionala, catre alte maserii in bine platite.

 

Datoria tarii si cresterea salariului de tara mai trebui ridicat tot mai sus la peste 3000 de ron, si nu mai trebuie sa lucreze acum guvernatii penalii cu un program de guvernare , care masurile nu au fost de loc onortae si promisiunile electrorale se ridica la un program de guvernare de sub 2 la suta, cretsere economica si Guvernul Zero al marilor investitii in domeniul muncii si infrastructura de industralizare a investitiilor private nu exista. Un guvern alternativ cu un nou program de guvernare ar fi bine sa vina in arena politica interna iar cine lucreaza la progamul de guvernare sa se aplece asupra tuturor problemelor omaneilor.

Varinata cu un nou guvern din punctul de veder al politicilor publice in noi viziunii macroeconomice si sustenabilitatea cresterii nivelului de tari, ar fii bine sa fie cu o lista de masuri serioase acolo unde nu exista de loc locuri de munca si investitorii si spitale regionale. Bugetul de stat in anul 2018, a fost adoptat printr-o lege speciala al asiguarilor sociale, care pentru nu are un demers economica si nu merge la guvernare cu rezolvarea combaterii coruptia publica si saracia publica din lipsa de infrastructura sectorale sau din fondurilor europene.

 

Romania dupa 100 de ani nu are de loc un Program de Guvernare al romanilor, mai ales nu are de loc proiecte de tara si continua sa traieasca in cea mai mare saracie si cu milioane de romani la munca dupa locuri de munca in afara tarii. Cresterea economica pentru cretserea si modernizarea sistemului de securitate al masurilor sociale in Romania, este in mari probleme economice si fiscale. Programul de Guvernare este bun in viizunea majoritatea politicienilor penalii cu dosare penale la procuratura si care au subminat interesele tarii, pentru cele mai mari jafuri de ordinii economice si scomerciale. Reforma in ocuparii muncii si politicile publice in aderarea de milioane de romani la locurilor de munca din Romania, sunt prin cresterea nivelului de trai si mai ales combaterea muncii la negru, care inca, este o grava problema fundamentala in toata Romania.

 

In plus, Guvernul PSD 2, a venit in anul 2018, cu noi poveri fiscale atat locale si nationale, iar pachetul de promisiuni asupra mediului de afaceri din ROmania ridica mari probleme de orientare. Au fost operat reducerea CASS-ului si altor servicii sociale la 35 la suta, aplicata in mod direct sub directiva Legii salarizarii pentru a da tot mai multe drepturi la andajatorii.

Impozitarea progresvia pe cap de venit si cospodarie nu adera la afacerile economice din Romania. Impozite peste noi poveri fiscale sunt aduse de Programul de Guvernare al majoritatea politicienilor care sunt la conducerea tarii, astfel incat promisiunile eclectorale nu mai au de loc treba cu anjamentul politic din campaniile eclectorale.

Pachet fiscal bugetar de la 1 ianuarie 2018 Pachet fiscal bugetar alternativ propus pentru implementare de la 1 ianuarie 2018
  • Impozit pe gospodarie /Impozit pe Venitul Global
  • Reducerea impozitului pe venit de la 16% la 10% pentru toti
  • Trecerea contribuțiilor din sarcina angajatorului în cea a angajatului
  • Reducerea contributiilor de la 39,25% la 35% Aplicarea Legii Salarizării Unitare
  • Implementarea TVA split obligatoriu pentru toate firmele
  • Cresterea salariului minim la 2000 lei (include transferul contributiilor de la angajator la angajat)

! A dispărut de aici una dintre principalele măsuri introduse în Program – Impozit pe venit zero pentru salarii mai mici de 2000 lei.

  • Renunțarea la impozitul pe gospodărie / Impozitul pe Venitul Global până la interconectarea completă a bazelor de date
  • Reducerea impozitului pe venit la 0 pentru salarii mai mici de 2000 lei și de la 16% la 10% doar pentru salariile cuprinse între 2000 și 5000 lei (prin creșterea deducerilor de bază la 2000 lei si plafonarea acordării acestor deduceri la salarii de maximum 5000 lei adică un sistem degresiv de aplicare asa cum există în prezent)
  • Sistemul de contributii ramâne așa cum este acum angajator/angajat
  • Modificarea Legii Salarizării Unitare  – aplicarea măsurilor de creștere a salariilor tuturor bugetarilor cu 5% de la 1 ianuarie 2018 iar pentru medici si profesori cresteri de 20% si respectiv 15% la 1 martie 2018 (plus revizuirea sistemului de sporuri din LSU în interiorul sistemului de educație și sănătate astfel încât veniturile nete să nu scadă)
  • Split TVA aplicat obligatoriu pentru firmele cu cont în Trezorerie și doar tranzacțiilor pe care aceste firme le fac cu statul; obligatoriu pentru firmele indisciplinate fiscal (cu întârzieri medii cumulate în anul anterior mai mari de 3 luni) și optional pentru firmele private care să beneficieze de un pachet de facilități (rambursarea TVA în 3 zile prezumându-se logic ca o firmă ce optează ptr split TVA nu mai tb verificată, neaplicarea mecanismului pentru facturile emise înainte de 1 ianuarie 2018 dar și anumite reduceri la plata impozitului pe profit)
  • Măsuri țintite pentru reducerea evaziunii fiscale și a fraudei la TVA prin implementarea sistemului caselor fiscale cu jurnal electronic interconectate cu sistemul ANAF, revizuirea sistemului de rambursări de TVA dupa sistemul Poloniei, modificarea Legii Insolvenței, creșterea sancțiunilor pentru munca la negru
  • Creșterea salariului minim la 1600 lei (nu include transferul contributiilor de la ang

 

Clasa de mijloc zero in campul muncii si nu mai exista de loc in actualele masuri de crize economice care reduce din polarizarea puternica a venitruilor prin indexarea consumului artificial, pentru o crestere economica de doi lei perchea. Romania are cele mai grele probleme fiscale din Uniunea Europeana, nu are de loc puterii de combaterea traficului cu evaziune fiscala si comertului cu sclavii de pe piata muncii deoaarece este sustinuta de un Guvern slab prin expresia politicienilor penalii si care pastraza bunastarea romanilor din societatea romaneasca la zero venituri si numai noi poveri fiscale. Si cresterea saraciei si incluziunii scoiale au fost crescute dar diferentele se vede in zonele din regiunea geogrifica. Sunt foarte putie companii care au angajatii cu peste 1 de euro pe luna, iar firmele mari straine nu au de loc pachte de excluziunii sociale si vor multa munca si zero venituri. Partide politice sunt tot mai multe impotriva milione de romani,nu au de loc o viziune sociala si economica dreapta, pentru iesirea romanilor din criza economica din anul 2008.

ZiarulViitor.ro

You can leave a response, or trackback from your own site.

Leave a Reply

Sunt milioane de probleme economice si sociale , pentru combaterea saraciei lucie, saraciei curata-marginalizare este rezultatul excluziunii sociale ce sunt promovate la periferia Societatii civile. Justitaia sa fie buna trebuie sa fie corecta. Politicii publice durabile si structurale ,pentru modernizarea cailor ferate, ar trebuie sa fie unele dintre obiectivele tuturor guvernelor politice. Nu sunt de loc reforme pentru ocupare :crearea de locuri de munca, flexibilizarea pietei muncii, facilitati si scutieri fiscale acolo unde este cazul pentru angajatori. Democratia are nevoie insa de mecanisme speciale prin care sa se poata „certifica” legitimitatea. Statul de drept nu poate sa fie fara respectarea drepturile omului si cele globale. Incalcarea drepturilor la locuire in institutii fundamentale, pentru grupuri marginalizate nu ofera justitiei sociala. Drepturile omului sunt inalienabile, adica nu pot fi instrainate .Nicio persoana fizica si juridica nu poate incalca drepturile omului deoarece sunt expresia obligatiile fundamentale prevazute in drepturile sale sunt legitime de nicio persoana nu are dreptul sa priveze pe cineva de drepturi. Din partea drepturilor omului pretinde ca nicio persoana sa nu fie mai presus de lege. Comunitatea drepturile omului prevede pacea, securitate sociala, promovarea si modernizarea sistemului de valori si democratie. Protectia si dezvoltarea economica si sociala formulate de libertatea presei de orice entitate sociala. Sistemul juridic din Romania are nevoie sa fie un regim al valorilor si legile sunt respectate in raport cu toti cetatenii. Sunt multe de facut si nu se face nimic!